torsdag 28 juni 2012

Flytt, stress och tävling

Woh, fullt upp med grejer inför lajv och dessutom håller jag på att flytta. Måste vara ute ur min lilla stuga senast på lördag, vilket gör att jag har stressat runt som en dåre. Dessutom dog min bil tillfälligt i måndags när det egentligen var tänkt att jag skulle packa... Nu är jag hur som helst på väg in till Norrtälje, där stugan ligger. Kommer att sakna den väldigt mycket, men att betala 3500 kr i månaden för ett ställe jag aldrig är på går liksom inte... Vet ännu inte 100% var jag ska flytta i höst, men jag har tre säkra alternativ så det är bara lite detaljer som ska vägas för och emot.

Bild från förra (tror jag) sommaren när jag, My, Hillevi och Josi fikade nere vid sjön
några hundra meter från min stuga. Foto av Josefin "Josi/Bloddroppe" Jönsson

Men det var inte det jag tänkt prata om. Jag tänkte faktiskt be er söta bloggläsare att rösta på en bild på Facebook där jag är med i en tävling. Ska se om länken funkar, pröva trycka här och gilla bilden. Kommentera och dela den gärna också så är jag evigt tacksam! Funkar det inte finns en länk på min officiella Facebook som ni kan trycka på och sen gilla bilden. Tack på förhand! <3

Min bild i tävlingen, där den enda regeln är att det måste finnas vatten med på bilden.
Foto av Eric Geidl, Österrike

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar