lördag 23 juni 2012

Nummer 1

Jag får börja med att säga hej och välkommen till min nya blogg. Det är jag som är Varga, ibland kallad Wolfberry. Tidigare har jag bloggat på soclog.se, men kände att den bloggportalen inte alls passade mig längre och bytte hit. Jag har också en engelsk blogg på blogspot ( http://www.wolfberryfable.blogspot.com/ ) som kanske inte är så jätteaktiv, men ett bra sätt för mig att skriva lite på engelska ibland.

Nå, vad kommer den här bloggen att handla om då? Det är tänkt att vara en blandning mellan vardagsblogg och mer "seriös blogg". Vad jag åt till middag blandat med taknar kring politik och världen. Dagens outfit, artiklar om saker som intresserar mig - så som hår, korsetter, te mm - till random bilder och inspiration. Ibland blir det helt nya inlägg, då och då är jag nog lat och stjälar något från gamla bloggen. Helt enkelt ett sätt att lära känna mig bättre och samtidigt inspireras. Välkommen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar