lördag 30 juni 2012

Plåtningar på G!

Åh, ibland känns saker bra! (Eller, egentligen mår jag väldigt dåligt just nu, men det är personligt så vi låtsas att jag mår bra.) När folk antingen hör av sig själva och vill samarbeta, eller när fotografer blir pepp och svarar jakande när man tar mod till sig och frågar om de vill leka tillsammans! :3 Så, det är ett sammarbete med en steampunk-designer i höst, så är det en lajv/rollspelskaraktärsplåtning så snart detaljerna är färdiga. Åh, och såklart Rödluvan & Vargen-plåtningen någon gång i augusti också. Och en magdansplåtning som är lite smått lös i och med att min dräkt inte är helt färdig, men den bör bli det inom ca två veckor och då kan även den planeras i mer detalj.

En tidigare Rödluvan-inspirerad plåtning med bästa Josefine Jönsson bakom kameran och finaste Andreas till hjälp<3




Över lag är saker rätt bra alltså, utom personliga naglar i ögonen. Dessa är ju såklart viktigare, men jag känner ändå på mig att de kommer att lösa sig. Kanske mest handlar om att jag är hormonell på grund av ny p-stav, jag vet inte... Hur som helst kan ni bloggläsare vänta er flertalet fotosessioner under sommaren, vilket känns jättekul! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar