tisdag 17 juli 2012

Allmän rant osv

Bleh, trött, sjuk, ensam och gnällig. Fick feber för tredje gången på en vecka igår kväll - satt inlindad i filtar och frös en massa. Det gick som vanligt över rätt fort men det blev att stanna hemma från jobbet ändå... Kanske lika bra eftersom Andreas hux flux ändrat till att jobba natt istället för dag idag, så hade vi inte träffats alls innan torsdag annars. Fast det är mest hans förlust ;D




Från tidigare steampunkfotografering med Rikard E som fotograf och
Andreas som blir pussad<3
 Hur som, fortfarande sjukt ont i halsen, ska bara sitta inne och kurera mig idag, möjligen en kort promenad och scouta lite områden inför fotograferingen imorgon. Jag ska ju fotas av Sofia för första gången, sjukt spännande! :D Blir i steampunkens tecken. Jag håller på att plocka ihop det sista för outfiten redan nu - måste pyssla mig iordning i vardagsrummet imorgon eftersom Andreas kommer att sova när hon kommer...

Jag och Arathin i steampunkiga underkläder på ett teparty
i Viola Lahgers lokaler för länge sedan ^^<3
Oh well, på tal om I-landsproblem - jag vet inte vad jag ska titta på. Film, serie, spela spel...? Gah, kan inte bestämma mig... Kanske bara badar och läser bok istället? Äh, vet inte >__<


På tal om bananer, tycker ni att det är jättejobbigt med de sponsrade inläggen som dyker upp ibland? Ignorera dem i sånna fall - de kommer inte att byta ut några "ordentliga" inlägg utan mer vara lite utfyllnad för min skull (sponsrade inlägg får man lite grejs för, you know? ^^)


XoXo

Varga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar