söndag 15 juli 2012

Bellbox



Jag gjorde en kampanj på Eniro för företaget "Bellbox" för ett ganska bra tag sedan och det slutade faktiskt med att jag beställde en färgbomb därifrån. Säga vad man vill, men man hittar många bra sidor på jobbet.

Hur som helst - Väldigt bra service, jättebra utbud och färgbomben jag köpte (Revlon Nutri Color Creme 600 Fire Red 250ml om jag inte minns helt fel) var verkligen jättebra för mitt hår. Nu när jag tänker efter borde jag verkligen skaffa en till, speciellt med tanke på att hennan jag använder är lite dovare till färgen än jag egentligen vill ha. Färgbomben livade verkligen upp färgen och packade in håret så det blev mjukare och mer följsamt. Fast man måste vara försiktig när man använder den - det är inte bara på håret som färgen fastnar .;)

Just nu har Bellbox kampanj på L'Oréal-produkter, 3 för priset av 2, så skutta in och kika på sidan. Köper du för över 500 kr så får du dessutom hem din beställning fraktfritt!

-Sponsrat inlägg-

XoXo

Varga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar