lördag 14 juli 2012

Metrojobb

Hitta jobbet du vill ha idag!


Är du trött på att enbart leta jobb på Arbetsförmedlingens hemsida? Jag vet att jag blir det när jag söker jobb, i alla fall, så jag började "vidga mina vyer" - det var så jag hittade Metros jobbsök. Det är relativt enkelt att hitta på sidan - fundera över vad du är intresserad av i jobbväg, klicka på kategorin som passar bäst och börja leta. Jag har bland annat sökt en del statistjobb där igenom när jag fortfarande pysslade med sånt. :)


Det går även att söka jobb baserat på vilket län man bor i. Säg att du inte alls har lust att flytta utan vill hitta ett jobb nära hemmet, så är det lika lätt att söka baserat på geografiskt plats i Sverige. Om inte annat är det faktiskt ett bra sätt att leta inspiration om man vill plugga men inte vet exakt vad man vill plugga för något - leta upp ett jobb som verkar skoj, kolla vad för meriter som krävs och tadaa! Du vet precis vad du ska söka för utbildning. :)


-Sponsrat inlägg-

XoXo

Varga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar