onsdag 25 juli 2012

Oh, fail by me...

Hehe, ni vet de där inläggen jag lovade medan jag var borta? Hade glömt ställa in tiden på dem så de har legat fint och väntat i utkast xD Nåväl, mer att läsa under dagarna som följer, I guess.

Är det förresten något speciellt ni tycker extra mycket om att läsa om? Modellgrejer, vardagssaker, tips och trix, steampunk eller... Något annat? Jag håller på och pysslar ihop diverse inlägg med någon slags politisk inriktning, men de är inte riktigt färdiga än...



Bild från förra sommaren, fotograf Eric Geidl

Idag hade jag hur som helst en fotografering med Katie som jag pratat om tidigare. Jättetrevlig och duktig fotograf, väldigt fin studio och vi blev båda nöjda med resultatet i kameran, så jag är väldigt spänd på att få de färdiga bilderna. Kändes som att vi lyckades porträttera min bok- och rollspelskaraktär Cathlyn Brassgoggles väldigt bra ^^
Jag har redan funderat ut flera sessioner jag vill ha med henne, så vi hoppas på att det blir så. En av dem har jag fått med en jättevacker co-model redan, som tyvärr inte finns att beskåda (ännu) på internet men jag hade tänkt ändra på det ;)

Sen ska jag försöka ta mig till Viola Lahger och beställa min nya korsett-skapelse också. Den kommer bli så noms!<3



XoXo

Varga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar