onsdag 4 juli 2012

Steampunk Revolution


Tänkte bara dela med mig av Abney Parks video "Steampunk Revolution" för er som inte sett den. Väldigt inspirerande!<3

För övrigt är plåtning inbokad med Katie Sandström fredag den 13 Juli. Saker går alltid bra för mig fredagar den 13, så det bör bli epic ^^ Vi ska försöka föreviga min rollspelskaraktär Cathlyn Brassgoggles, så det blir mer steampunk och awesomeness!<3

Ytterligare en plåtning blir av den 19 Juli, precis innan jag åker till Amphi Festival. Det är då Sofia Sudencki (Mynumberis911) som ska stå bakom kameran. Även detta väntas bli väldigt awesome. Inte riktigt bestämt tema till 100%, förutom att även detta kommer involvera steampunk. Haha, det har lite blivit min grej ^^

På tal om plåtningar och steampunk så kommer jag att få hem sötsaker från CuriologyOnline någon gång under September som också ska fotas. Vet inte 100 vad det är för grejer än så jag har inte riktigt bestämt vilken fotograf jag ska fråga där än... Får bli en överraskning.

Nej, återgå till jobbet kan vara en idé... Ville mest tala om att jag lever och att det kommer nya grejer snart! Ni som inte gillat min sida ännu borde göra det för att få de senaste uppdateringarna! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar